در این مقاله به شما در مورد افتتاح حساب معاملاتی فارکس در دلتا اف ایکس بروکر می پردازیم. افرادی که در بازار فارکس تازه کار هستند نمی دانند چگونه تجارت را شروع کنند. اولین قدم ایجاد یک حساب تجاری است. قبل از داشتن یک حساب تجاری، انتخاب یک کارگزار مناسب و معتبر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. افتتاح حساب معاملاتی فارکس در بروکر دلتا اف ایکس روشی آسان و واضح دارد. در ادامه با انواع حساب های معاملاتی آشنا خواهید شد و مرحله به مرحله ساخت آن ها را به شما آموزش می دهیم.

انتخاب یک کارگزار

همانطور که قبلا ذکر شد، انتخاب کارگزار مناسب اولین قدم برای ورود به بازار فارکس است. شما نمی توانید معاملات فارکس را مستقیماً به تنهایی انجام دهید. یک کارگزار به عنوان پلی عمل می کند که شما را به یک پلت فرم معاملاتی متصل می کند. همه در این زمینه به دنبال کارگزاری هستند که خدمات برجسته تری را در مقایسه با سایر کارگزاران بر اساس نیاز مشتری ارائه دهد. قابلیت اطمینان و سابقه عملکرد خوب از دیگر ویژگی های یک کارگزار خوب است. با توجه به دامنه معاملات خود، می توانید یکی از بهترین کارگزاران بازار فارکس را انتخاب کنید.

اکنون می دانید از کجا شروع کنید، اما هنوز نمی دانید چگونه یک حساب تجاری ایجاد کنید. گام بعدی یادگیری در مورد بازار فارکس است. اگر بدون داشتن اطلاعات صحیح در مورد باز یا بسته شدن یک موقعیت معاملاتی وارد این بازار شوید، بلافاصله زیان قابل توجهی را تجربه خواهید کرد. می توانید از منابع آموزشی از سطح مبتدی تا پیشرفته در وبلاگ دلتا اف ایکس استفاده کنید.

همچنین توصیه می شود افراد مبتدی ابتدا از اکانت دمو استفاده کنند تا با محیط معاملاتی فارکس بیشتر آشنا شوند. حساب آزمایشی یکی دیگر از خدمات کارگزاران فارکس است که حساب های معاملاتی واقعی را شبیه سازی می کند و به کاربران اجازه می دهد قبل از استفاده از پول واقعی و حساب های واقعی، این محیط را امتحان کنند. شما می توانید در این حساب معامله کنید، اما به دلیل عدم استفاده از پول واقعی، ضرری نخواهید داشت.

یک حساب معاملاتی فارکس در بروکر DeltaFX باز کنید

اگر می خواهید در بروکر دلتا اف ایکس حساب باز کنید، برای داشتن آن باید مراحل زیر را انجام دهید. پورتال ارتباطی هر کارگزاری وب سایت آن است. بنابراین، می توانید با کلیک بر روی این لینک به وب سایت رسمی کارگزار ما مراجعه کنید. پس از ورود به صفحه اصلی، گزینه ثبت نام را در گوشه سمت راست بالای صفحه مشاهده می کنید و با کلیک بر روی آن به صفحه ثبت نام هدایت می شوید.

بیشتر بدانید:  بهترین روش تجزیه و تحلیل برای معاملات فارکس چیست؟

نحوه ثبت نام در deltafx

در این صفحه باید اطلاعاتی در مورد هویت خود وارد کنید. پس از تکمیل فرم و کلیک بر روی "شروع به کار"، یک کد تایید برای شما ارسال می شود. پس از طی مراحل تایید، به غرفه معاملاتی خود هدایت خواهید شد.

یک حساب معاملاتی فارکس در بروکر DeltaFX باز کنید

در این مرحله شما ثبت نام اولیه را انجام داده اید و می توانید شماره حساب معاملاتی خود را در سمت چپ بالای صفحه مشاهده کنید. اما هنوز باید مراحل ثبت نام را تکمیل کنید. سپس بر روی گزینه "پروفایل کامل" کلیک کنید.

افتتاح حساب معاملاتی فارکس در بروکر دلتا اف ایکس
در این مرحله لازم است اطلاعات بیشتری از قبیل آدرس، تاریخ تولد و ... ارائه دهید و پس از پرکردن تمامی موارد بر روی گزینه ذخیره و بعدی کلیک کنید.

چگونه یک حساب واقعی فارکس در متاتریدر 4 باز کنیم

سپس از شما خواسته می شود تا اسناد مربوط به آدرس و هویت خود را بارگذاری کنید تا از صحت اطلاعات وارد شده در مراحل زیر اطمینان حاصل کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مطابق تصویر زیر و تایید آنها وارد صفحه مربوط به آپلود اسناد می شوید.

چگونه حساب فارکس باز کنم؟
پس از انجام این مرحله و بارگذاری مدارک هویتی و آدرس، درخواست شما برای ما ارسال می شود و پس از تایید نهایی، امکان واریز وجه و شروع معامله را خواهید داشت.

حساب های تجاری مختلف در دلتا اف ایکس بروکر

دانستن انواع حساب های معاملاتی در دلتا اف ایکس بروکر به شما کمک می کند تا به هدف خود نزدیک شوید. آگاهی از جزئیات و خدمات هر حساب شما را قادر می سازد تا بر اساس فعالیت های خود مناسب ترین نوع حساب را انتخاب کنید.

اکانت نانو

شما می توانید یک حساب نانو با حداقل 1 دلار و حداکثر 1000 دلار باز کنید. حداکثر اهرم برای حساب های نانو 1:1000 است و اسپرد شناور است.

بیشتر بدانید:  3 استراتژی محبوب تجارت طلا هنگام معامله طلا

حساب استاندارد

به عنوان یکی از حساب های کامل در DeltaFX، حساب استاندارد هیچ کمیسیونی از معامله گران دریافت نمی کند. شما می توانید تا 1:400 اهرم برای این حساب استفاده کنید، و همچنین مانند سایر حساب های دلتا اف ایکس، بدون تعویض است.

حساب گسترش یافته ثابت

یک حساب Spread ثابت تقریباً مشابه یک حساب استاندارد است، اما اسپردهای این حساب ثابت هستند.

حساب VIP

حساب VIP گزینه بهتری برای مشتریانی است که می خواهند با سرمایه بالا حساب باز کنند. حداقل سپرده برای این حساب ها 20000 دلار و حداکثر اهرم تا 1:200 است.

جزئیات بیشتر در مورد این حساب های تجاری را می توانید در اینجا بخوانید.

نتیجه

اکنون می دانید که چگونه می توانید یک حساب تجاری در حساب دلتا اف ایکس باز کنید. با انجام مراحلی که گفتیم می توانید به راحتی در مدت زمان کوتاهی حساب معاملاتی خود را ایجاد کنید. تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شماست، بنابراین در صورت نیاز به کمک با ما تماس بگیرید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تحلیل های فاندامنتال یا تکنیکال می توانید آن را مطرح کرده و در کمترین زمان ممکن پاسخ را دریافت نمایید. اما همانطور که قبلا در بسیاری از مقالات دیگر گفتیم، قبل از ورود به این بازار، مطمئن شوید که همه چیز را می دانید و از حساب آزمایشی برای آزمایش مهارت های خود استفاده کنید.