فارکس اکسپو | وبلاگ آموزش فارکس

در این وبلاگ به طور کامل درمورد آموزش فارکس و انواع روش های ترید صحبت می شود.

۱۹ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

اموزش ارز دیجیتال و سود اوری ان

ترید (Trade) ارز دیجیتال به معامله یا خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال گفته می‌شود که با هدف کسب سود انجام می‌گیرد. فرد معامله‌گر یا تریدر با هدف کسب سود از نمودارهای قیمتی، اخبار بازار و رویدادهای آتی بازار استفاده می‌کند.

زمانی که صحبت از ترید کردن یا معامله در بازارهای مالی می‌شود، منظور دادن چیزی (که می‌تواند پول یا ارز، یک دارایی، کالا، ارز دیجیتال و یا هر شیء دیگری باشد) و گرفتن چیز دیگری است. فرضاً کسی را در نظر بگیرید که بیت کوین می‌خرد تا آن را با امید افزایش قیمت در آینده به قیمت بالاتری بفروشد. در واقع او پول داده و بیت کوین خریده و در آینده بیت کوین را با پول مبادله خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

اموزش ارز دیجیتال از پایه تا پیشرفته+ نکات طلایی

در این نوشتار قصد داریم شما را با بازاری آشنا کنیم که فعالیت در آن بسیار مهیج است و فرصت‌های بی‌شماری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این بازار همان بازار ارز دیجیتال است. ممکن است تا به حال نام بازارهای مالی نظیر بورس یا فارکس را شنیده باشید. در بازارهای مذکور فرصت‌های کسب درآمدی مختلفی وجود دارد که بسیاری از کاربران درآمد ثانویه خود را از آن‌ها کسب می‌کنند؛ اما موضوعی که بازار ارزهای دیجیتال را از سایر بازارهای مالی متمایز می‌کند، غیرمتمرکز بودن آن است. برای درک بهتر این موضوع بهتر است پیش از آموزش ارز دیجیتال مبتدی تا حرفه‌ای، کمی با مفهوم ارز دیجیتال نیز آشنا شوید. ارز دیجیتال(Cryptocurrency) که معادل آن در زبان فارسی رمزارز نام دارد، در واقع نوع خاصی از پول دیجیتالی است که بر پایه اصول رمزنگاری شده طراحی شده است. مهم‌ترین ویژگی رمزارزها، غیرمتمرکز بودن آن‌ها است که این موضوع بیانگر این است که هیچ ارگان یا موسسه‌ای نمی‌تواند آن‌ها را کنترل کند. همچنین بهتر است بدانید که ارزهای دیجیتال در بستر محیطی به نام بلاک چین فعالیت می‌کنند که به کمک آن دیگر نیازی به واسطه برای ایجاد حساب‌های مالی نیست. در این نوشتار سعی داریم که آموزش رایگان ارز دیجیتال را به طور کامل و گام به گام در اختیار شما عزیزان بگذاریم، پس با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

استخراج ارز دیجیتال با لپ تاب و کامپیوتر

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را در بازار کریپتو کارنسی ها به چالش بکشد؛ این است که آیا امکان استخراج ارز دیجیتال با کامپیوتر معمولی و لپ تاپ وجود دارد؟ جواب این سوال بله است اما لازم است بدانید که استخراج ارزهای دیجیتال امروزه با پیشرفت و ارتقا تجهیزات نرم افزاری با زمان نخست عرضه این ارزها به بازار تفاوت بسیار زیادی دارد.

امکان استخراج ارزهای دیجیتال از لحاظ تئوری با کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ فراهم است؛ در چندین سال گذشته با ارائه نرم افزارهایی متعدد برای کاربران امکان استخراج ارزهای دیجیتال ایجاد شده است تا بتوانند با کامپیوترهای شخصی ارز دیجیتال را استخراج نمایند، اما قبل از آن لازم است اطلاعات و دانش کافی را داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

معامله گران فارکس چه چیز هایی را معامله میکنند

بیشترین مخاطب و بیشترین معاملات در بازار فارکس بر روی جفتهای ارزی انجام میگیرد. جفت های ارزی خود به سه دسته تقسیم میشوند که  محبوبترین دسته از نمادهای فارکس در بخش جفت های ارزی را میتوان دسته جفتهای ارزی اصلی دانست چرا که با توجه به اینکه یک طرف آنها دلار قرار دارد از نوسان خوبی برخوردار هستند و از نظر قابلیت تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال نیز از تحلیل پذیری بهتری برخوردار هستند.

جفتهای ارزی مانند یورو به دلار آمریکا با نماد EUR/USD یا جفت ارزی پوند انگلستان به دلار آمریکا با نماد GBP/USD و همچنین جفت ارزی دلار آمریکا به ین ژاپان با نماد USD/JPY محبوبترین جفتهای ارزی در بین معامله گران فارکس و تحلیل گران میباشد.علت این محبوبیت هم بیشتر بخاطر قابلیت تحلیل ساده و روانتر در این جفتهای ارزی است هرچند که از دامنه نوسان خوبی که در این سه جفت ارزی مشاهده میکنیم نیز نباید چشم پوشی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

اموزش شارژ حساب فارکس

بازار فارکس، بازاری بزرگ و بین المللی است که افراد در آن به خرید و فروش جفت ارزهای مختلف می پردازند و سعی می کنند تا از این طریق به سود دست یابند. در بازار فارکس علاوه بر ارزهای خارجی،دارایی های دیگری مانند ارزهای دیجیتال، فلزات گرانبها(طلا ، نقره و دیگر موارد) نفت ، سهام و شاخص آنها و دیگر موارد خرید و فروش می شود و همین بازار فارکس را به بزرگترین بازار جهان تبدیل کرده است. بازار فارکس هر چند که جذاب است اما در عین حال خطرناک است و برای همین باید با احتیاط در آن معامله کرد. برای ترید یا معامله در فارکس، شما در ابتدا نیاز به باز کردن یک حساب دارید و در قدم عدی باید حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید ترید کردن را آغاز کنید. در این مقاله به چگونگی شارژ کردن حساب فارکس پرداخته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

چگونه در فارکس کال مارجین نشویم؟

در این مقاله قصد داریم تا بررسی کنیم که چگونه در فارکس کال مارجین نشویم. اما در ابتدا باید تعریف کال مارجین را بدانیم و به طور دقیقتر کال مارجین در فارکس را بشناسیم. پس ار ان میتوانیم راه های جلوگیری از این وضعیت را فراگرفته و حتی اگر زمانی معاملات خود را در ان گرفتار دیدیم، به سادگی از ان خارج شویم. پس با ما همراه باشید تا وضعیت مهم کال مارجین را بشناسیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

تاثیر تحریم برای کاربران ایرانی فارکس

در اولین قسمت از سری جدید اموزش ها با عنوان باور های اشنباه در فارکس می خواهیم به موضوع مهم تاثیر تحریم برای کاربران ایرانی فارکس بپردازیم. این سوال و موضوع جزو پرتکرار ارین سوالات قدیمی و تازه کار در بازار جهانی فارکس است. بسیاری از کاربران قدیمی نگران بلوکه و موجودی هستند و کاربران جدید نگران مشکل در واریز و برداشت هستند.

در این ویدیو به تمام سوالات درباره این موضوع پرداخته ایم و شما در ادامه میتوانید این ویدیو را مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

اموزش معامله در لایت فارکس و واریز و برداشت وجه از ان

اگر در بازار فارکس فعالیت داشته باشید قطعا نام بروکر لایت فارکس را شنیده اید. لایت فارکس که به تازگی نام خود را به لایت فایننس تغییر داده، یکی از بروکر های معتبر و پر سابقه بازار فارکس است که بیش از 15 سال د راین عرصه فعالیت میکند.

با افزایش نرخ دلار طی سالیان گذشته، بسیاری از افراد به کسب درامد دلاری تمایل پیدا کردند. بازار بین المللی فارکس یکی از راه های کسب درامد معتبر در دنیا میباشد. شما در فارکس با خرید و فروش نماد های معاملاتی متفاوت می توانید درامد داشته باشید. مانند حرفه های دیگر، قبل از شروع به فعالیت در فارکس لازم است که اموزش های مرتبط را ببینید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

اموزش ثبت نام در بروکر Delta FX

در این مقاله از وبلاگ آموزشی فارکس اکسپو ما در خصوص ثبت نام در بروکر دلتا اف ایکس و نحوه ورود به آن صحبت می کنیم. پس اگر قصد ورود به فارکس را دارید و می خواهید در دلتا اف ایکس ثبت نام کنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان

لیست بروکرهای معتبر فارکس با بونس

بروکرها روشهای مختلفی را برای جذب مشتریان جدید به کار میگیرند که یکی از ان بنوس خخوش امدگویی است. این شرکت ها به مشتریان خود امتیازات ویژه ای ارائه میدهند که با استفاده از ان، مشتریان میتوانند وجوه اضافی، هدایا، دسترسی رایگان به خدمات تحلیل و غیره را دیرافت کنند.

انواع مختلفی از بونوس برای مشتریان وجود دارد، که پاداش خوشدگویی فارکس در میان انها از محبوبیت بیشتری برخوردار است. دراین مطلب بروکرها با بنوس خوش امدگویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مصطفی بخشیان