اگر در مورد ارزهای رمزپایه اطلاعات دارید، پس حتماً در مورد استخراج کریپتو شنیده اید، حتی اگر نمی دانید چیست. با این حال، یکی از انواع ماینینگ که ممکن است برای شما عجیب باشد، استفاده از گوشی هوشمند برای استخراج ارزهای دیجیتال است. آیا این کار می کند؟ چه طور ممکنه؟ اینها سوالات رایجی هستند که احتمالاً از شما می پرسید و در این مقاله به آنها پاسخ داده می شود.

استخراج موبایل کریپتو – آیا کار می کند؟

بله، کار می کند. استخراج بیت کوین با دستگاه اندرویدی امکان پذیر است حتی اگر دلایل زیادی برای دوری از آن داشته باشید. همچنین، استفاده از تلفن همراه برای استخراج سکه های رمزنگاری شده به روش کار نرم افزار یا سخت افزار استخراج سنتی نزدیک نیست. همچنین استفاده از اپلیکیشن ساعت تلفن همراه برعکس ساعت معمولی است. استخراج کریپتو با یک گوشی هوشمند احتمالاً به اندازه کافی سود خوبی به شما نمی دهد که با توجه به وضعیت فعلی آن، ارزش تلاش و زمانی را که برای آن صرف می کنید، داشته باشد.

بیشتر بدانید: نحوه افتتاح حساب معاملاتی فارکس در بروکر دلتا اف ایکس

این به این دلیل نیست که این تلفن های هوشمند به اندازه کافی قدرتمند یا قوی نیستند که بتوانید از آنها برای استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید. دلیل آن این است که سایر ماینرها از ابزارهای بسیار قوی تری استفاده می کنند که تقریباً استفاده از تلفن های هوشمند را بی فایده می کند. افرادی که از رایانه های شخصی قوی تری استفاده می کنند، احتمالاً مشوق هایی را از ماینینگ دریافت می کنند.

همانطور که در یک سرویس نوشتن تکلیف در مورد ارز دیجیتال گفته شد، استخراج منظم به معنای اعتبارسنجی تراکنش‌های بلاک چین با حل مسائل پیچیده ریاضی است. برای انجام این کار، ماینرها از قدرت پردازنده گرافیکی یا پردازنده کامپیوتری استفاده می کنند که مقدار زیادی انرژی مصرف می کند.

استخراج کریپتو یک فعالیت صنعتی بسیار بیشتر است. نرم افزاری به طور خاص برای استخراج وجود دارد. ماینرها اکنون پول خود را در دستگاه های استخراج ASIC سرمایه گذاری می کنند تا حاشیه سود خود را افزایش دهند. این امر همچنین باعث تولد استخر استخراج شد. هدف این نوآوری ها گردآوری قدرت محاسباتی بیشتر برای بهبود شانس استخراج کنندگان برای حل مشکل الگوریتم و دریافت پاداش است.

این روشی است که ماینینگ کریپتو موبایلی نیز کار می‌کند، اما در مقایسه با مقیاس بسیار کوچک‌تر. می توانید با تلفن هوشمند یا مزرعه ماینینگ موبایل خود به استخر ماینینگ بپیوندید. با این حال، در مقایسه با سایر ماینرها، مقدار ناچیزی از قدرت را با شبکه خود به اشتراک خواهید گذاشت. بنابراین، هنگامی که پاداش ها در شبکه به اشتراک گذاشته می شوند، درصد شما در مورد قدرت محاسباتی شما بسیار ناچیز خواهد بود.

نحوه استخراج بیت کوین در اندروید

در اینجا تفاوت بین استخراج توسط خودتان یا انجام آن در یک استخر وجود دارد.

استخراج انفرادی اندروید

استخراج کریپتو در اندروید چندان آسان نیست. محبوبیت بیت کوین به طور تصاعدی در حال افزایش است و اکنون برای استخراج کنندگان کریپتو بسیار جذاب است.

به گفته بهترین سرویس کاغذ نویسی، هر بیت کوین دارای یک آدرس 64 بیتی است که به صورت رمزنگاری تولید می شود و یک کلید خصوصی و عمومی دارد که استخراج کنندگان آن را تولید می کنند. با این حال، محدودیت واحد ارز بیت‌کوین 21 میلیون است و چند ماه طول می‌کشد تا یک گوشی اندرویدی مقدار کمی بیت کوین تولید کند.

استخر استخراج ارزهای دیجیتال

اینها گروه‌های استخراجی هستند که توسط سرورهایی میزبانی می‌شوند که در آنها همه منابع محاسباتی مورد استفاده برای شکستن تراکنش‌ها را مشارکت می‌دهند. اگر یک استخر با موفقیت یک انتقال رمزنگاری را رمزگشایی کند، هر یک از اعضا بر اساس میزان قدرت محاسباتی که کمک کرده اند، بریدگی خود را دریافت می کنند.

اپلیکیشن‌های استخراج کریپتو برای اندروید ایجاد شده‌اند که باید به یک استخر بپیوندید. بعید است که بفهمید کدام استخر بهترین است. با این حال، قبل از پیوستن به یک استخر استخراج، باید اندازه آن را در نظر بگیرید. این امر منظم بودن پرداخت را تعیین می کند (بنابراین استخرهای بزرگ اغلب پرداخت می کنند)، هزینه هایی که باید پرداخت شوند و روش پاداش. اکثر استخرهای PPS (پرداخت به ازای هر سهم) مقدار ثابتی دارند که هر زمان که سهم یک بلوک کریپتو را ارسال می کنند، آن را بازی می کنند. از سوی دیگر، استخرهای مبتنی بر امتیاز تنها بخشی از سهامی را که وزن می‌کنند هنگام ارسال سهم پرداخت می‌کنند.

بیشتر بدانید: 3 استراتژی محبوب تجارت طلا هنگام معامله طلا

برنامه های محبوب برای استخراج ارز دیجیتال در تلفن هوشمند

اگر تصمیم گرفته اید که می خواهید به حزب بپیوندید و استخراج ارز دیجیتال موبایل را شروع کنید، باید یک اپلیکیشن ماینینگ تهیه کنید و مطمئن شوید که گوشی شما منبع نور ثابتی دارد. برخی از محبوب ترین برنامه ها، همانطور که در برخی از خدمات پایان نامه نویسی در ایالات متحده ذکر شده است، برای استخراج رمزنگاری در تلفن هوشمند عبارتند از:

MinerGate Mobile Miner: با این برنامه تلفن همراه، می‌توانید چندین آلتکوین جدا از بیت‌کوین استخراج کنید. برخی از آلتکوین هایی که شما استخراج خواهید کرد عبارتند از Dash، Monero، QuazarCoin، MonetaVerde و DigitalNote. همچنین یک کیف پول داخلی در برنامه وجود دارد که کاربران می‌توانند سکه‌هایی را که به دست آورده‌اند ذخیره کنند.
بیت کوین ماینر: این احتمالاً محبوب ترین برنامه اندرویدی برای استخراج ارزهای دیجیتال در حال حاضر است و برای اکثر دستگاه ها در دسترس است. رابط کاربری بسیار کاربر پسند است و عملکرد فوق العاده ای دارد، همانطور که بررسی های مثبت متعدد تأیید می کند. اگرچه نام به صراحت بیت کوین را ذکر می کند، می توانید از این برنامه برای استخراج چندین سکه استفاده کنید.

نتیجه

شروع استخراج رمزنگاری موبایل نسبتاً ساده است. فقط باید یک گوشی هوشمند و همچنین اپلیکیشن ماینینگ تهیه کنید. می‌توانید در حالی که برنامه در پس‌زمینه کار می‌کند از تلفن خود استفاده کنید و پاداش خود را دریافت می‌کنید.

جنبه منفی ارز دیجیتال این است که این برنامه های ماینینگ بر عملکرد کلی تلفن شما تأثیر می گذارد و ممکن است دستگاه را از بین ببرد. بنابراین، ممکن است پول نقدی را که قصد دارید در درازمدت از آن به دست آورید، برایتان هزینه داشته باشد.