بروکرها روشهای مختلفی را برای جذب مشتریان جدید به کار میگیرند که یکی از ان بنوس خخوش امدگویی است. این شرکت ها به مشتریان خود امتیازات ویژه ای ارائه میدهند که با استفاده از ان، مشتریان میتوانند وجوه اضافی، هدایا، دسترسی رایگان به خدمات تحلیل و غیره را دیرافت کنند.

انواع مختلفی از بونوس برای مشتریان وجود دارد، که پاداش خوشدگویی فارکس در میان انها از محبوبیت بیشتری برخوردار است. دراین مطلب بروکرها با بنوس خوش امدگویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بنوس هوش امد گویی در فارکس چیست؟

بونوس خوش امد گویی، نوعی تبلیغ توسط بروکرها است، که درصد مشخصی از سپرده گذاریتان را به عنوان پاداش به شما اعطا می کنند. این جایزه زمانی که مشتریان اولین به حساب خود انجام میدهند، به حساب ان ها واریز میشود.

بر خلاف انواع پاداش های سپرده فارکس، این پاداش بیشتر در بروکر ها مشاهده میشود.

معمولا میزان بنونس خوشامد گویی در بروکرها به شرح زیر است: 

  • بین 10 تا 50 درصد از مبلغ واریز اولیه
  • 100 درصد
  • 200 درصد

مراحل دریافت بونوس خوش امد گویی اسان است و میتوانید پس از واریز اولیه، ان را دریافت کنید. بطور کلی به شرح زیر است:

  • ثبت نام در سایت بروکر 
  • ارسال مدارک و احراز هویت
  • واریز اولیه به حسابتان
  • دریافت بونوس خوش امدگویی

به عنوان مثال، یک بروکر به مشتریان خود یک پاداش خوشامدگویی 100% از مبلغ سپرده را ارائه میدهد.مشتری 1000 دلار به حساب واریز میکند، و کارگزار 1000 دلار اضافی به حساب او واریز میکند.بنابراین، موجودی کلی کاربر درحال حاضر 2000 دلار خواهد بود.

در واقع بروکرها، پاداش های فارکس را به عنوان اعتبار تجاری به شما اعطا می کنند.برای برداشت انها، یک معاله گر باید شرایط خاصی را بر اورده کند.لذا قبل از استفاده از بونوس ها، حتما باید قوانین ان را از بروکر خود بپرسید.

بروکرها اجازه استفاده از بنوس ها را معمولا برای پوشش نوسانات شدید، افزایش مارجین در هنگام معاملات و غیره میدهند.

پاداش خوش امد گویی فارکس یک پیشنهاد جذاب برای یک معامله گر و یک مزیت برای کارگزار است.معامله گران منابع مالب اضافی به سپرده خود دریافت میکنند، که در اینده می تواند برای تجارت استفاده شود. از ان طرف بروکر علاقه مند است که معامله گران تا انجا که ممکن است معاملات بیشتری انجام دهند، و پاداش خوش امد گویی یک انگیزه برای انجام این کار است!

لیست بروکرهای معتبر فارکس با بونوس خوشامدگویی

در ادامه به معرفی برخی از بروکرهای فارکس می پردازیم که بونوس خوش امدگویی را به مشتریان خود ارائه دهند. شما میتوانید پس از بررسی و مطالعه، در انها ثبت نام کنید و بونوس را دریافت کنید.

بروکر روبو فارکس

میزان بونوس: 30 دلار

شرایط و قوانین دریافت بونوس:

  1. اطلاغات شخصی خود را تایید کنید.

  2. شماره تلفن را تایید کنید.

  3. با استفاده از کارت بانکی، حداقل 10 دلار به سایت واریز ریالی مستقیم به حساب واریز کنید.
  4. با پشتیبانی تماس بگیرید.

بروکر امارکتس

میزان بونوس: تا سقف 20% مبلغ واریزی، قابل معامله و ضرر

شرایط و قوانین بونوس:

  1. واریز اولیه باید حداکثر تا 48 ساعت پس از ثبت نام باشد.
  2. حداقل واریز 100 دلار 
  3. این بونوس قابل معامله و قابل ضرر است، ولی قابل برداشت نمی باشد.
  4. شما میتوانید با واریزهای بعدی نیز این بونوس را دریافت کنید، اما حداقل مبلغ واریزی از دفعه دوم به بعد 500 دلار به بالا میباشد.

بروکر آلپاری 

مبلغ بنوس 20 دلار قابل برداشت

شرایط و قوانین بونوس:

  1. این بونوس تا انتهای سال 2022 فعال است.
  2. برای دریافت این بونوس، پس از ورود به سایت باید از طریق بنر دریافت هدیه ثبت نام کنید.
  3. این بونوس فقط روی حساب standaed.mt4 پرداخت می شود.
  4. باید حداکثر ظرف 7 روز پس از ثبت نام، حساب معاملاتی خود را شارژ کنید.
  5. به ازاء هر یک لات حجم معامله، مبلغ 2 دلار از بونوس جهت برداشت در دسترس قرار میگیرد.
  6. حداکثر طی 30 روز باید 15 لات معامله کنید. انتهای 30 روز می توانید بونوس را برداشت کنید.
  7. هر گونه برداشت از طی این حساب 30 روز، باعث بونوس می شود.

دلتا اف ایکس

مبلغ 20 تا 30 از مبلغ واریزی پس از ثبت نام

شرایط و قوانی بونوس:

  1. به عنوان مثال شما 1000 دلار واریز کنید 300 دلار بونوس ثبت نام شما میباشد

  2. به ازای هر زیر مجموعه مبلغی بین 10 تا 6 دلار به ازای هر لات معامله ایی که زیر مجموعه شما انجام میدهد به شما تعلق میگیرد.

بروکر ویندزور

مبلغ بونوس: 30 دلار بدون واریز

شرایط و قوانین بونوس:

  1. این بونوس پس از ثبت نام و بدون نیاز به حساب معاملاتیتان واریز میشود.
  2. بونوس فقط یکبار به هر معامله گر پرداخت میشود.
  3. بونوس فقط بر روی حساب پرایم در دسترس است.
  4. بونوس قابل برداشت نیست.

مزایا و معایب بونوس خوش آمدگویی

پاداش خوش آمد گویی فارکس دارای مزایا و معایبی برای معامله گران است. بروکرها برای پرداخت پاداش خوشامدگویی شرایطی دارند که تریدر قبل از دریافت آن باید آنها را قبول کند! متاسفانه بسیاری از معامله گران بدون مطالعه شرایط، این کار را انجام می‌دهند و ممکن است در آینده دچار مشکل شوند.

قبل از قبول شرایط، به معامله‌گران توصیه می‌شود که جوانب مثبت و منفی دریافت بونوس را در نظر بگیرند. بیایید مزایا و معایب پاداش خوشامدگویی فارکس را مرور کنیم.

مزایای بونوس خوش آمدگویی

  1. پاداش خوش آمد گویی فارکس قدرت مالی اضافی را برای مشتریان فراهم می‌کند. این امر به ویژه برای کاربرانی که توانایی سرمایه‌گذاری مبلغ زیادی را ندارند بسیار مفید است.
  2. در بروکرهایی که بونوس خوش آمدگویی بدون واریز دارند، فرصتی برای معامله‌گر به وجود می‌آید که بتواند در یک جساب ریل فعالیت کند و پس از آن در صورت تمایل، نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کند.
  3. وجوه دریافتی به عنوان بونوس خوشامدگویی فارکس می‌تواند برای جلوگیری از ضرر معامله‌گر، یا افزایش قدرت معاملات او استفاده شود.

معایب بونوس خوش آمدگویی

  1. گاهی شرایطی برای پاداش خوش آمد گویی فارکس وجود دارد که می‌تواند محدودیت‌هایی را برای معامله‌گران ایجاد کند.
  2. برداشت پاداش تنها پس از برآورده شدن شرایط بروکر امکان پذیر است.
  3. معامله با پاداش خوشامدگویی فارکس، خطر انجام معاملات هیجانی را به همراه دارد، و می تواند منجر به تصمیمات عجولانه شود.

بونوس خوش آمدگویی بدون واریز در فارکس

نوع دیگری از پاداش خوش آمدگویی وجود دارد بنام “بونوس خوش آمدگویی بدون واریز” یا رایگان. برخلاف بونوس‌های خوشامدگویی معمول، معامله‌گر نیازی به واریز سپرده اولیه ندارند. در این نوع از بونوس‌ها، بروکرها تنها برای ثبت نام پاداش اعطا می‌کنند.

اغلب دو هدف برای اعطای بونوس خوش آمد گویی بدون واریز توسط بروکرهای فارکس وجود دارد:

  • ایجاد فرصتی برای معامله در یک حساب زنده برای معامله گران تازه کار
  • آشنایی با خدماتی از بروکر، که فقط روی اکانت لایو موجود است

بونوس خوش آمدگویی بدون واریز فارکس در اکثر مواقع مبلغ بالایی ندارد و به طور میانگین حدود ​​۵۰ دلار است. می‌توان از این بونوس برای باز کردن معاملات استفاده کرد. اما برای برداشت این پول باید شرایط خاصی توسط معامله‌گر رعایت شود. اکثر این شرایط مانند بونوس استاندارد خوش آمد گویی فارکس است، اما علاوه بر آن، کاربر باید حساب معاملاتی خود را هم شارژ کند.

نحوه برداشت بونوس خوش آمدگویی

سیاست برداشت بونوس کارگزاران در فارکس به شدت با یکدیگر متفاوت است. هر شرکتی شرایط خاص خود را دارد. بروکرها برای جلوگیری از ثبت نام‌های جعلی با هدف دریافت پاداش خوش آمد گویی فارکس، وجوه را از برداشت زودهنگام توسط معامله‌گران محافظت می‌کنند. به همین دلیل برای استفاده از پاداش باید شرایط خاصی رعایت شود.

معمولاً بروکرها قوانین زیر را برای برداشت پاداش دارند:

حجم معاملات در لات

یکی از مرسوم‌ترین شرایط برداشت بونوس خوش آمدگویی، رسیدن به میزان مشخصی از حجم معاملات است. در واقع بروکر شرط می‌گذارد که هر زمان مجموع معاملات شما، به X تعداد لات رسید، می‌توانید بونوس را برداشت کنید. این میزان ممکن است 50 لات باشد یا 300 لات و غیره.

بیشتر بدانید:معرفی معتبرترین و بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

افزایش بالانس حساب

در این حالت بروکر مبلغ مشخصی را در قالب پاداش خوشامدگویی فارکس به مشتری می‌پردازد، و شرطی برای افزایش چندین برابری آن تعیین می‌کند. به عنوان مثال، بروکر در شرایط خود، افزایش ۴ برابری را دارد، به این معنی که پاداش ۱۰۰ دلاری باید به ۴۰۰ دلار تبدیل شود. پس از آن، اجازه برداشت به شما داده خواهد شد.

گردش مالی برای مقدار مشخصی از کمیسیون های پرداخت شده

در این شرط میزان کمیسیون پرداختی معامله‌گران به بروکر مدنظر قرار می‌گیرد، زیرا کمیسیون‌ها منبع اصلی سود کارگزار را تشکیل می‌دهند. کارگزاران می‌توانند مستقیماً برداشت پاداش را به کمیسیون مرتبط کنند، و معامله‌گر هر چه سریع‌تر تعداد معاملات مورد نیاز را، برای رسیدن به یک مقدار مشخص کمیسیون باز کند، سریع‌تر می‌تواند پاداش را برداشت کند.

 

فراموش نکنید که شرایط عنوان شده در همه بروکرها وجود ندارد، و ممکن است بروکر تحت هیچ شرایطی اجازه برداشت بونوس را به شما ندهد. با این حال، مشتریان می‌توانند از این بونوس‌ها برای اهداف دیگری مانند افزایش مارجین، افزایش حجم معاملات، و … استفاده کنند. حتما قبل از دریافت بونوس، با بروکر در مورد شرایط برداشت گفتگو کنید.