آنچه باید در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بدانید
توسط ALLIE GRACE GARNETT
 به روز شده در 24 سپتامبر 2022
بررسی شده توسط CIERRA MURRY
واقعیت توسط RYAN EICHLER بررسی شد
چگونه روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنید؟
آیا به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال فکر می کنید؟ اگرچه بیت کوین احتمالاً شناخته شده ترین پول دیجیتال است، هزاران ارز دیجیتال در حال حاضر وجود دارد.

 

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از خرید مستقیم ارز دیجیتال تا سرمایه‌گذاری در صندوق‌های رمزنگاری و شرکت‌ها. برای سرمایه‌گذاری مستقیم در سکه‌های کریپتو، می‌توانید با استفاده از یک صرافی رمزنگاری یا از طریق دلال‌های خاص، ارز دیجیتال خریداری کنید. درباره نحوه سرمایه گذاری در یکی از جدیدترین و مبتکرترین کلاس های دارایی موجود بیشتر بیاموزید.

اقلام کلیدی
کریپتوکارنسی پول دیجیتالی است که با فناوری بلاک چین ایمن می شود.
سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از خرید مستقیم ارز دیجیتال تا سرمایه‌گذاری در صندوق‌های رمزنگاری و شرکت‌ها.
می‌توانید با استفاده از صرافی رمزنگاری یا از طریق دلال‌های خاص، ارز دیجیتال خریداری کنید.
هنگام خرید ارزهای دیجیتال به کارمزدهای تراکنش توجه کنید زیرا این کارمزدها می تواند در بین ارزها بسیار متفاوت باشد.
سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال پرخطر است، بنابراین مهم است که پول بیشتری از آنچه می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری نکنید.
انواع مختلف سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال
وقتی به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال فکر می کنید، ممکن است به خرید و نگهداری یک یا چند سکه رمزنگاری فکر کنید. خرید مستقیم ارز رمزنگاری شده احتمالاً رایج ترین راه برای افزودن قرار گرفتن در معرض کریپتو به سبد خود است، اما وقتی نوبت به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می رسد، چند گزینه متفاوت دارید:

خرید مستقیم ارز دیجیتال: شما می توانید انتخاب کنید که به طور مستقیم یک یا چند ارز دیجیتال خریداری و ذخیره کنید. گزینه های شما از معتبرترین ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و بیت کوین تا سکه های تقریباً ناشناخته که به تازگی در یک عرضه اولیه سکه (ICO) منتشر شده اند، متغیر است.
سرمایه گذاری در شرکت های ارز دیجیتال: می توانید در شرکت هایی سرمایه گذاری کنید که تمرکز جزئی یا کلی بر روی ارزهای دیجیتال دارند. گزینه‌های شما شامل شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال، سازندگان سخت‌افزار استخراج، شرکت‌هایی مانند Robinhood Markets Inc. (HOOD) و PayPal Holdings Inc. (PYPL) است که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند، و بسیاری دیگر با سطوح مختلف قرار گرفتن در معرض کریپتو. همچنین می‌توانید در شرکت‌هایی مانند MicroStrategy Inc. (MSTR) سرمایه‌گذاری کنید، که مقادیر زیادی ارز دیجیتال در ترازنامه‌های خود نگهداری می‌کنند.
سرمایه‌گذاری در صندوق‌های متمرکز بر ارزهای دیجیتال: اگر نمی‌خواهید از بین شرکت‌های ارز دیجیتال انتخاب کنید، می‌توانید به جای آن تصمیم بگیرید که در یک صندوق متمرکز بر ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. شما یک انتخاب از صندوق های قابل معامله در مبادلات (ETF) مانند صندوق های شاخص و صندوق های آتی، علاوه بر طیف وسیعی از تراست های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال دارید.

برخی از صندوق‌های مبتنی بر رمزنگاری مستقیماً روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، در حالی که برخی دیگر در شرکت‌های متمرکز بر رمزنگاری یا اوراق بهادار مشتقه مانند قراردادهای آتی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سرمایه گذاری در یک ارز دیجیتال Roth IRA: اگر می خواهید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید و همچنین از مزایای مالیاتی ارائه شده توسط حساب بازنشستگی فردی (IRA) برخوردار شوید، می توانید در یک ارز دیجیتال Roth IRA سرمایه گذاری کنید. استفاده از خدمات ارائه‌دهنده IRA ارز دیجیتال همچنین می‌تواند ذخیره‌سازی امن‌تری را برای دارایی‌های ارز دیجیتال شما تسهیل کند.
تبدیل شدن به یک ماینر یا اعتبارسنجی رمزنگاری: شاید مستقیم ترین راه برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال استخراج آن یا عمل به عنوان یک اعتبارسنجی در یک شبکه رمزنگاری باشد. استخراج‌کننده‌ها و اعتبارسنجی‌های ارزهای دیجیتال پاداش‌هایی را به صورت رمزنگاری دریافت می‌کنند که می‌توانند آن را به عنوان سرمایه‌گذاری نگه دارند یا با ارز دیگری مبادله کنند.
نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی
اگر می خواهید مستقیماً روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید، می توانید از صرافی ارزهای دیجیتال استفاده کنید. در اینجا نحوه خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی آورده شده است:

انتخاب کنید که از کدام صرافی ارز دیجیتال می خواهید استفاده کنید. بهترین شرط شما یک صرافی معتبر و شناخته شده با انتخاب زیادی از ارزها است.
یک حساب کاربری در صرافی ارزهای دیجیتال ایجاد کنید. برای تکمیل مراحل ثبت نام باید اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید و هویت خود را تأیید کنید.
حساب خود را با پول فیات تامین کنید. قبل از اینکه بتوانید هر کریپتویی بخرید، باید حساب صرافی خود را با ارز دیگری مانند دلار آمریکا تامین کنید.
تصمیم بگیرید که کدام ارز دیجیتال را می خواهید بخرید. شما می توانید انتخاب کنید که در یک یا چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. برای تصمیم گیری در مورد گزینه های خود تحقیق کنید.
برای ارز دیجیتال انتخابی خود سفارش خرید بدهید. برای ارسال و تکمیل سفارش خرید یک یا چند ارز دیجیتال، مراحل مورد نیاز صرافی را دنبال کنید.
ارز دیجیتال خود را در یک کیف پول دیجیتال ذخیره کنید. پس از تکمیل خرید، اطلاعاتی که برای دسترسی به ارز دیجیتال خود نیاز دارید در یک کیف پول دیجیتال نگهداری می شود. این کیف پول رمزنگاری می‌تواند توسط صرافی ارز دیجیتال یا یک ارائه‌دهنده کیف پول مستقل میزبانی شود.

بهترین روش در میان سرمایه گذاران این است که به طور دوره ای کل سبد سهام خود را برای ارزیابی نیاز به تعادل مجدد دارایی های خود بررسی کنید. این ممکن است به معنای افزایش یا کاهش میزان قرار گرفتن در معرض کریپتو باشد، بسته به اهداف سرمایه گذاری و سایر نیازهای مالی شما.
قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال چه باید بدانید
سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده خطرناک تلقی می شود. قیمت ارزهای رمزپایه، حتی معتبرترین آنها، نسبت به قیمت سایر دارایی‌ها مانند سهام، نوسان‌تر است. قیمت ارزهای دیجیتال در آینده نیز می‌تواند تحت‌تاثیر تغییرات نظارتی قرار گیرد، و در بدترین حالت ممکن است که ارزهای دیجیتال غیرقانونی و در نتیجه بی‌ارزش شوند.

با این وجود، بسیاری از سرمایه گذاران جذب سود بالقوه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند. اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید، مهم است که قبل از خرید هر سکه دیجیتالی آن را به دقت بررسی کنید. هنگام خرید ارزهای دیجیتال به کارمزدهای تراکنش توجه کنید زیرا این کارمزدها می تواند در بین ارزها بسیار متفاوت باشد.

فضای کریپتوکارنسی به سرعت در حال تکامل است، بنابراین توجه به تحولات جدیدی که ممکن است بر دارایی های رمزنگاری شما تأثیر بگذارد نیز مهم است. سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال باید عواقب مالیاتی استفاده از رمزنگاری را درک کنند، به خصوص اگر چیزی را خریداری کنند یا سرمایه گذاری های رمزنگاری خود را بفروشند.
2

با توجه به مخاطره‌آمیز بودن ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک طبقه دارایی، به‌ویژه مهم است که بیش از آنچه می‌توانید از دست بدهید، در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید.
آیا ارز دیجیتال سرمایه گذاری خوبی است؟
سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای همه مناسب نیست. قیمت ارزهای رمزنگاری شده می‌تواند بی‌ثبات باشد، که این نوع سرمایه‌گذاری را احتمالاً انتخاب ضعیفی برای سرمایه‌گذاران محافظه‌کار می‌کند. اگر به‌عنوان سرمایه‌گذار مایل به پذیرش ریسک بیشتری هستید، سرمایه‌گذاری در یک یا چند ارز دیجیتال ممکن است برای شما مناسب باشد.

چگونه می توانم در بیت کوین سرمایه گذاری کنم؟
شما می توانید با استفاده از یکی از صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال، مانند کوین بیس یا بایننس، مستقیماً در بیت کوین سرمایه گذاری کنید. یکی دیگر از راه‌های جذب سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین، خرید سهام یک شرکت با قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین قابل توجه است، مانند یک شرکت استخراج بیت‌کوین. گزینه سوم سرمایه گذاری در یک صندوق متمرکز بر بیت کوین مانند صندوق قابل معامله در بورس (ETF) است.

برای خرید ارز دیجیتال به چه مقدار پول نیاز دارم؟
شما می توانید بدون صرف هزینه زیاد روی بیت کوین یا ارز دیجیتال دیگری سرمایه گذاری کنید. برای مثال، با استفاده از پلتفرم Coinbase، می‌توانید ارز دیجیتال را با دو واحد پول محلی خود خریداری کنید.
3

رقابت بدون ریسک با 100000 دلار پول نقد مجازی
مهارت های معاملاتی خود را با شبیه ساز سهام رایگان ما آزمایش کنید. با هزاران معامله‌گر Investopedia رقابت کنید و راه خود را به سمت بالا معامله کنید! قبل از اینکه پول خود را به خطر بیندازید، معاملات را در یک محیط مجازی ارسال کنید. استراتژی های معاملاتی را تمرین کنید تا زمانی که آماده ورود به بازار واقعی هستید، تمرین مورد نیاز خود را داشته باشید. امروز شبیه ساز سهام ما را امتحان کنید