توانایی مشاهده روند در داده های معاملاتی برای عملکرد یک معامله گر ضروری است، به ویژه برای کسانی که مرتباً معامله می کنند. تکنیک های مورد استفاده در تحلیل تکنیکال می تواند به معامله گران در تصمیم گیری های عینی کمک کند. سیستم‌های تحلیل تکنیکال نشانه‌های خرید و فروش را تولید می‌کنند و به شناسایی فرصت‌های تجاری جدید کمک می‌کنند. در 15 سال گذشته، پیشرفت‌های نرم‌افزاری، دستیابی به میلیون‌ها نقطه داده را سریع‌تر و آسان‌تر کرده است و ابزارهای تحلیل تکنیکی را برای همه معامله‌گران اینترنتی در دسترس قرار داده است.

اکثر وب سایت های بهتری که ابزارهای تحلیل تکنیکال را ارائه می دهند، معامله گران تازه کار را نیز به سمت درک اساسی ایده های کلیدی هدایت می کنند. در حالی که برخی از این ابزارها رایگان هستند یا بخشی از پلتفرم یک کارگزار هستند، برخی دیگر هزینه دارند. ما ابزارهای تحلیل تکنیکال موجود در پیشنهادات محصول کارگزاران و چند منبع مستقل را بررسی خواهیم کرد.

کارگزاران ابزارهایی را برای تجزیه و تحلیل فنی فراهم می کنند

لیست زیر از کارگزاران از Trading Central، یک ارائه دهنده شخص ثالث استفاده می کند. Trading Central، یک شرکت کانادایی، ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی درجه یک را ارائه می دهد که بسیاری از کارگزاران در پلت فرم های خود برای معامله گران فعال گنجانده اند.

بر اساس روش های پذیرفته شده تحلیل تکنیکال، ابزار Trading Central به طور خودکار اقدام به تجزیه و تحلیل قیمت را برای شناسایی و تفسیر الگوهای نمودار شناخته شده و سایر شرایط حیاتی می کند. این هشدارهای رویداد فنی اطلاعاتی را در مورد مزایا و معایب سهام مورد نظر معامله گران ارائه می دهد.

سرمایه گذاران انفرادی نمی توانند از این ابزارها خارج از پلتفرم های کارگزاری استفاده کنند، با این حال بسیاری از وب سایت های معامله گر فعال از فناوری خود استفاده می کنند سرمایه گذاری متحد

غربالگری سهام در پلت فرم کارگزاری از Ally Invest توسط Trading Central اداره می شود. ارزیابی Investopedia از Ally Invest را اینجا بخوانید.

چاک شواب

Screener Plus، ابزاری که در پلتفرم StreetSmart Edge چارلز شواب برای معامله‌گران فعال موجود است، از داده‌های جریان بی‌درنگ استفاده می‌کند تا به کاربران اجازه دهد سهام و ETF‌ها را بر اساس عوامل مختلف اساسی و فنی، از جمله نشانه‌های فنی Trading Central (Recognia) فیلتر کنند. عواملی که برای معامله گر ضروری هستند را می توان تنظیم کرد و نتایج Screener Plus را می توان با لیست های نظارتی که معامله گر قبلا ایجاد کرده است ادغام کرد. ابزارهای تشخیص الگوی Trading Central (Recognia) در نمودارهای قابل تنظیم ارائه شده توسط StreetSmart Edge گنجانده شده است.

هیچ ابزار ترسیمی در هنگام ترسیم نمودار در دستگاه های تلفن همراه وجود ندارد، با این حال تعداد کمی از شاخص های تحلیل تکنیکال وجود دارد.

تجارت الکترونیکی

اسکنر Live Action بیش از 100 صفحه از پیش تعریف شده را ارائه می دهد که بازار را در زمان واقعی قیمت های زنده و معیارهای تحلیلی زنده بر اساس رویدادهای فنی، بنیادی، درآمد، احساسات و اخبار در Power E*TRADE، پلت فرم معاملاتی فعال شرکت، اسکن می کند. .

اسکن اسیلاتور همراه با Live Action با شناسایی سهام بیش از حد خرید یا فروش بیش از حد سهام و بررسی فرصت های جدید، سبد مشتریان را بهبود می بخشد. صفحه نمایش های داخلی این پلت فرم Power E*TRADE بسیار متعدد و منحصر به فرد هستند.

می توانید از اسکنر Recognia برای اسکن سهام بر اساس رخدادها یا الگوهای فنی استفاده کنید و هشدارهایی را برای زمانی که نیازهای جدید برآورده می شوند تنظیم کنید. ویژگی های تجارت کاغذ Power E*TRADE را می توان برای ارزیابی استراتژی معاملاتی فنی شما مورد استفاده قرار داد. بررسی E*TRADE را در Investopedia بخوانید.

شرکت سرمایه گذاری Fidelity

رابط تجاری بارگیری شده فیدلیتی، Active Trader Pro، مجموعه ویژگی های جامع تری نسبت به آنچه در وب سایت ارائه می شود، دارد. گزینه های نمودار و ابزارهای تجارت در Active Trader Pro کاملاً قابل تنظیم هستند. شما می توانید هشدارهایی را از نرم افزار در مورد موقعیت های باز و همچنین سیگنال های فنی برای سهامی که ردیابی می کنید دریافت کنید.

الگوها و رویدادهای فنی Trading Central در نمودارهای مبتنی بر وب Fidelity گنجانده شده است. یک پنجره داده روزانه 30 روزه، داده های ساعت طولانی و بیش از 60 نشانگر فنی کاملاً قابل تنظیم همگی با نمودارهای پیشرفته در وب در دسترس هستند.

تجزیه و تحلیل فنی در محتوای مرکز یادگیری Fidelity که شامل مقالات، ویدئوها، وبینارها، اینفوگرافیک ها و وبینارهای ضبط شده است، تاکید شده است. Fidelity همچنین جلسات مربیگری آنلاین هفتگی را ارائه می دهد، که در آن مشتریان می توانند با یک گروه کوچک برای گفتگوهای عمیق شرکت کنند. پیرامون گزینه ها و تحلیل تکنیکال شما می توانید بررسی Investopedia درباره Fidelity را بخوانید.

کارگزاران دیجیتال

در تمام پلتفرم های Interactive Brokers، سفارشی سازی گسترده نمودارها در دسترس است. این شامل بیش از 100 نشانگر و داده های جریانی در زمان واقعی است. پلت فرم معاملاتی شاخص IB، Trader Workstation (TWS)، شامل ابزارهای تحلیل تکنیکی پیچیده با بیش از 120 اندیکاتور است.

TWS یک نسخه آزمایشی ارائه می دهد که کاربران را قادر می سازد تا ویژگی های پلتفرم را کشف کرده و سناریوهای مختلف معاملات را شبیه سازی کنند. علاوه بر این، می توانید حساب IBKR خود را به یک پلت فرم تجزیه و تحلیل شخص ثالث مرتبط کنید. در بازار سرمایه‌گذاران، فهرست جامعی از فروشندگان قابل جستجو است. بررسی Interactive Brokers را در Investopedia بخوانید.

سرعت نور

پلتفرم پرچمدار Lightspeed، یک ابزار قابل دانلود به نام Lightspeed Trader، برای معامله گران بسیار مکرر طراحی شده است و حاوی یک اسکنر بازار زنده بسیار سفارشی به نام LightScan است که ممکن است به شما کمک کند فرصت های معاملاتی فعلی را بررسی کنید.

برای ارائه نمادهایی که بر اساس ترجیحات شما مرتب و فیلتر شده اند، LightScan کل جهان سهام را جستجو می کند. بیش از 100 معیار قابل جستجو وجود دارد که می توان آنها را با هم ترکیب کرد. گزینه های نمودار روی پلت فرم پرچمدار قابل تنظیم هستند.

برای کسانی که می‌خواهند این پلتفرم را به چرخش درآورند، یک نسخه آزمایشی در دسترس است. ارزیابی Lightspeed را می توان در Investopedia یافت.

Thinkorswim (TD Ameritrade)

Thinkorswim، پلتفرم پیشرفته متمرکز بر گزینه‌های TD Ameritrade، به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا پلتفرم خود را با ابزارهای دلخواه خود و بلیط‌های تجاری سفارشی کنند. اگرچه این پلتفرم در ابتدا برای معاملات اختیاری توسعه داده شد، ابزارهای تحلیلی زیادی نیز برای معامله گران سهام وجود دارد. ابزارهای ترسیم، شاخص های فنی و ابزارهای تجسم داده وجود دارد.

Thinkorswim به معامله گران اجازه می دهد تا ابزارهای تحلیلی خود را ایجاد کنند و از یک زبان برنامه نویسی داخلی به نام thinkScript استفاده کنند. نسخه دسکتاپ thinkorswim قدرتمندترین است، اما می توانید از نسخه وب یا برنامه موبایل نیز استفاده کنید. همه شامل جریان داده های بلادرنگ هستند که از بیش از 400 مطالعه فنی پشتیبانی می کنند.

چارلز شواب، که در حال خرید TD Ameritrade است، گفت که پلت فرم معاملاتی thinkorswim پس از ادغام این دو شرکت به فعالیت خود ادامه خواهد داد. خرید در سه ماهه چهارم سال 2020 تکمیل خواهد شد و ادغام پلتفرم 18 تا 36 ماه دیگر طول خواهد کشید. می توانید گزارش Investopedia او را در 2 TD Ameritrade بخوانید.

پست تجاری

تحلیل فنی و مدل‌سازی آماری استراتژی‌های معاملاتی از نقاط قوت اصلی پلتفرم TradeStation هستند. این کارگزاری از Omega Research، یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار تحلیل تکنیکال متولد شد، بنابراین تجزیه و تحلیل فنی در DNA آن وجود دارد. پلتفرم TradeStation 10 قابل دانلود بر اساس داده های تیک، قابلیت های نموداری باورنکردنی را ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل فنی خودکار در بسته نمودار تعبیه شده است و الگوهای فنی روی نمودار را همانطور که شکل می گیرند نشان می دهد. عملکرد نمودارهای وب دقیقاً مشابه TradeStation 10 است، شامل یک نوار ابزار جدید با تایم فریم های قابل تنظیم، ابزارهای ترسیم، جلسات و سبک ها.

این یکی از بهترین برنامه های نموداری است که از هر کارگزاری موجود است و سهولت ادغام با سیستم مدیریت سفارش TradeStation به ویژه قابل توجه است.

کاربران TradeStation همچنین می‌توانند سیستم‌های معاملاتی را بر اساس رویدادهای فنی ایجاد و آزمایش کنند. شبیه ساز معاملات TradeStation تمام ابزارهای موجود در TradeStation 10 را دارد و شامل یک پایگاه داده تاریخی بزرگ برای استراتژی های بک تست است. می توانید بررسی TradeStation را در Investopedia بخوانید.

فروشنده - دلال

معامله گر جانور جالبی است که سیستم مدیریت حساب کارگزاری، موتور معاملاتی و برخی داده های بازار را ارائه می دهد. تنظیمات حساب و داده‌های بازار مبتنی بر ابر هستند و به مشتریان اجازه می‌دهند تا با شرکای توسعه Tradier ثبت‌نام کنند و تجارت کنند. ما همچنین یک نسخه قابل دانلود برای دسکتاپ ارائه می دهیم. طراحان فرانت‌اند می‌توانند از رابط‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن (API) برای راه‌اندازی پلتفرم‌های معاملاتی، اپلیکیشن‌های موبایل، سیستم‌های معاملاتی الگوریتمی یا سایر قابلیت‌های سفارشی برای مشتریان خود استفاده کنند. امکان اتصال پلتفرم های شخص ثالث به حساب کارگزاری آنلاین شما چیز جدیدی نیست. تعداد کمی از کارگزاران ذکر شده در بالا می توانند همین کار را انجام دهند. است.

در بخش بعدی، تعیین خواهیم کرد که آیا یک وب سایت تحلیل تکنیکال مستقل می تواند با پلتفرم مدیریت کارگزاری Trader خود برای تسهیل تجارت با استفاده از ابزارهای تحلیلی ادغام شود یا خیر.

سایت تحلیل تکنیکال

سیگنال الکترونیکی

ESignal یکی از نام های قابل احترام در تحلیل تکنیکال است. نسخه فعلی، eSignal 12، یک بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ویندوز قابل دانلود است که تحقیقات تحلیل تکنیکی، آزمایش‌های برگشتی استراتژی معاملاتی، نمودارهای قابل تنظیم و داده‌های مبادلات جهانی را ارائه می‌دهد. از طریق API، کاربران می توانند با ده ها کارگزار از جمله معامله گر و کارگزار تعاملی معامله کنند. اما گران است:

نسخه کلاسیک با 15 دقیقه داده تاخیری 56 دلار در ماه است. یک نسخه امضا که بر روی داده های زمان واقعی اجرا می شود و طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد، 183 دلار در ماه هزینه دارد. نسخه Elite 378 دلار در ماه MarketGear از iVest+ هزینه دارد

قابلیت‌های نمودارگیری Market Gear به شما امکان می‌دهد شاخص‌های قابل تنظیم را تجزیه و تحلیل کنید، معاملات را مشاهده کنید، خطوط روند دائمی را ترسیم کنید، معاملات گذشته را مرور کنید و از میان بازه‌های زمانی مختلف انتخاب کنید. .

اسکنر به شما امکان می دهد بیش از 100 شاخص فنی قابل تنظیم را اسکن کنید تا فرصت های معاملاتی را بر اساس داده های فنی پیدا کنید. هر تعداد اسکن را که دوست دارید رایت کنید و موارد دلخواه را برای دسترسی سریع تنظیم کنید.

Market Gear از طریق API به TD Ameritrade، E*TRADE، ChoiceTrade و Ally Invest متصل می شود. قیمت از 75 دلار در ماه شروع می شود. متاستوک

متاستاک یکی دیگر از بازیگران قدیمی صنعت تحلیل تکنیکال است که در اواخر دهه 1980 تاسیس شد. چندین نسخه از نرم افزار موجود است.

مفیدترین کار برای معامله گران سنگین MetaStock R/T است که از داده های معاملاتی بلادرنگ صرافی های منتخب استفاده می کند.

این شامل بیش از 150 اندیکاتور و مطالعات خط و همچنین تفسیر شاخص است تا به شما در درک نحوه معامله با هر اندیکاتور کمک کند. کاربران پیشرفته می توانند شاخص های خود را با استفاده از نشانگر سازنده خود ایجاد کنند. شما می توانید استراتژی های معاملاتی خود را ایجاد کنید و آنها را آزمایش کنید یا استراتژی های موجود در بسته را اجرا کنید. MetaStock بیش از 30 الگوی کندل استیک را در نمودار شما شناسایی می کند و در مورد نحوه تفسیر و استفاده از آنها توصیه می کند. اشتراک R/T متاستوک 100 دلار در ماه است. فید داده اضافی است. MetaStock از طریق API به کارگزاران آنلاین متصل می شود.

تاجر نینجا

NinjaTrader یک محیط معاملاتی را فراهم می کند که در آن می توانید سیستم های معاملاتی سهام، فارکس و آتی را قبل از سرمایه گذاری واقعی در بازار زنده بسازید، آزمایش و شبیه سازی کنید. استفاده از NinjaTrader برای نمودارهای پیشرفته، بک تست و شبیه سازی های معاملاتی رایگان است، اگرچه برخی از شاخص های ایجاد شده توسط توسعه دهندگان شخص ثالث هزینه ای دریافت می کنند. بسته پایه شامل بیش از 100 شاخص فنی، و همچنین اصول، نمودارها، مجلات تجاری و ابزارهای تحقیقاتی است.

از طریق API ما، می‌توانید NinjaTrader را به TD Ameritrade، Interactive Brokers، FXCM و موارد دیگر متصل کنید یا با سرویس کارگزاری NinjaTrader معامله کنید.

شیب امید

Slope of Hope در سال 2005 پس از آن که تیم نایت، خالق و خرس همیشگی، سایت نموداری Prof..net خود را به TD his Ameritrade فروخت، تأسیس شد و تجربه چارت و تجارت خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. انجام شد اکنون مقصدی برای تجزیه و تحلیل فنی، ایده های تجاری، نمودارها و بحث با معامله گران از تمام قدرت های متقاعد کننده است.

نمودارهای فنی بسیار قدرتمند او بسیاری از ویژگی ها از جمله بسته او برای استفاده رایگان هستند و با ویژگی های سایت های بسیار گران تر رقابت می کنند. یکی از ویژگی های مهم SlopeCharts SlopeRules است. این به شما امکان می دهد تا سیستم های معاملاتی را با استفاده از قوانین فنی ایجاد و آزمایش کنید. قوانینی را که می خواهید استفاده کنید بکشید و رها کنید. آنها را نمودار و آزمایش کنید، سپس یک هشدار تنظیم کنید تا در صورت برآورده شدن شرایط به شما اطلاع دهد.

یک سیستم تجارت مجازی یکپارچه از حساب های 100000 دلاری برای یادگیری نحوه بهبود مهارت های معاملاتی در دسترس است. معامله گران گزینه ها ابزارهای تحلیلی عالی را پیدا خواهند کرد.

سطح عضویت ممتاز ما (14.95 دلار تا 79.95 دلار در ماه، 2 ماه رایگان با اشتراک سالانه) به شما امکان دسترسی به داده های اضافی، تجزیه و تحلیل گزینه های قدرتمند و دسترسی به ایده های معاملاتی انحصاری را می دهد.

Slope برنامه‌های موبایلی بومی را برای دستگاه‌های iOS و Android منتشر کرده است که دسترسی به تمام پست‌های سایت و زیرمجموعه‌ای از ابزارها را فراهم می‌کند.

نمودار سهام

StockCharts به شما امکان می دهد نمودارهای قیمت روزانه، روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه، نمودارهای نقطه و شکل، نمودارهای فصلی، نمودارهای چرخش نسبی و موارد دیگر را ایجاد کنید. پوشش داده‌های بی‌درنگ برای ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت‌کوین، اتریوم، XRP، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش و موارد دیگر، با امکان نمایش 10 نماد مختلف در یک نمودار.

توانایی انجام تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال نسبتا منحصر به فرد است. تعداد محدودی از ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند. برنامه های اشتراک ماهانه که امکان تحقیقات فنی بیشتر و داده های تاریخی بیشتر را فراهم می کند از 14.95 تا 39.95 دلار متغیر است.

TC2000

TC2000 یک نام قابل احترام در دنیای تحلیل تکنیکال است که قبلاً TeleChart نام داشت. نسخه 20 دارای پلتفرم های ویندوز، مک، موبایل و وب است که به شما امکان می دهد مستقیماً به کارگزاران تعاملی متصل شوید و از طریق کارگزاری TC2000 تجارت کنید. TC2000 ترکیبی از نمودار، غربالگری سهام و گزینه‌ها، و عملکرد معاملاتی با نسخه تمرینی رایگان است.

اشتراک طلایی یا پلاتینیوم (29.99 دلار تا 89.98 دلار در ماه) برای استفاده از اسکنر مورد نیاز است. با اشتراک پلاتینیوم، می‌توانید بازار را برای شرایط خاص در هر تاریخی که داده‌های مربوط به آن در دسترس است اسکن کنید تا ببینید شاخص‌های سفارشی که ایجاد می‌کنید چقدر خوب عمل می‌کنند. هزینه های اضافی برای فیدهای داده اعمال می شود.

ticker tockerTicker Tocker، که در سال 2018 راه اندازی شد، طیف گسترده ای از خدمات تجاری، از جمله آموزش، تحقیق، و منابع تجاری خودکار را به کاربران ارائه می دهد.

می توانید سایر اعضایی را که به عنوان رهبر ثبت نام کرده اند دنبال کنید یا سیستم معاملاتی خود را با ابزارهای استراتژی ایجاد کنید. می‌توانید استراتژی‌هایی را که ایجاد کرده‌اید با استفاده از داده‌های تاریخی بک تست کنید تا ببینید چگونه عمل می‌کنند. یک سیستم نمودار داخلی به شما امکان می دهد شاخص های فنی را روی نمودارهای قیمت خود قرار دهید.

این سایت همچنین شامل تلویزیون Ticker Tocker، کانال تلویزیونی تجاری Ticker Tocker بر روی پلتفرم و سندیکا است. این پلتفرم با کارگزارانی مانند Interactive Brokers، E*TRADE، TD Ameritrade، Trader، Fidelity Investments و TradeStation سازگار است. برای دسترسی به خدمات و کارشناسان ممتاز هزینه ای وجود دارد، اما می توانید به صورت رایگان به بسیاری از ویژگی ها بپیوندید و از آنها استفاده کنید.

ایده های تجاری

Trade Ideas در سال 2003 تاسیس شد و اعضای آن شامل سرمایه گذاران، معامله گران و متخصصان بازار است. این سیستم دارای 310 هشدار و 253 فیلتر در میان مجموعه داده های فنی، رسانه های اجتماعی و سایر مجموعه های داده بدون ساختار است تا فرصت های معاملاتی کوتاه مدت و نوسانی را شناسایی کند.

مشترکین همچنین می‌توانند فرمول‌های خود را به‌عنوان شاخص ایجاد کنند، فهرست‌های پیگیری سفارشی به‌روزرسانی شده پویا و هشدارهای او را در زمان واقعی ایجاد کنند. این سیستم های معاملاتی را می توان در یک محیط معاملاتی شبیه سازی شده مورد آزمایش قرار داد و معامله کرد. مشترکین طرح ممتاز متصل به حساب Interactive Brokers می توانند معاملات زنده را از طریق پلتفرم Trade Ideas ارسال کنند. پلتفرم Trade Ideas به اکثر پلتفرم های معاملاتی و نموداری مرتبط است. اکثر مشترکان Trade Ideas اکنون از هوش مصنوعی HOLLY خود از TI، یک دستیار تجاری هوش مصنوعی، برای تجارت برگرفته از استراتژی‌های بهینه‌سازی مداوم با عملکرد ثابت در بازاری که مزیت او شناسایی می‌کند، استفاده می‌کنند.

Trade Ideas برای دانلود در پلتفرم ویندوز در دسترس است و همچنین یک نسخه وب ارائه می دهد که می توان از هر دستگاهی به آن دسترسی داشت. هزینه اشتراک استاندارد 118 دلار در ماه (1068 دلار در سال) است، در حالی که خدمات حق بیمه 228 دلار در ماه (2228 دلار در سال) هزینه دارد. نمای معامله

TradingView دارای بیش از 100 شاخص همراه با ابزارهای طراحی هوشمند است که سهام، ارزها و ارزهای دیجیتال جهانی را پوشش می دهد. زبان اختصاصی Pine Script به شما امکان می دهد شاخص های موجود را تغییر دهید یا هر چیزی را از ابتدا ایجاد کنید. کتابخانه عمومی اسکریپت حاوی هزاران اسکریپت است که توسط سایر اعضای TradingView منتشر شده است.

شما می توانید از مجموعه محدودی از ویژگی ها به صورت رایگان استفاده کنید. اشتراک با دسترسی به ویژگی ها و داده های اضافی 14.95 تا 59.95 دلار در ماه است. یک سیستم تجارت کاغذی داخلی وجود دارد، یا می‌توانید TradingView را به یک حساب کارگزاری با چندین کارگزار، از جمله TradeStation، پیوند دهید.

TrendSpider

TrendSpider که در سال 2016 تأسیس شد، مجموعه ای از ابزارهای تحلیل تکنیکال را دارد که به شما کمک می کند تا معاملات خود را با کارآمدتر و دقیق تر پیدا کنید، برنامه ریزی کنید و زمان بندی کنید.

Market Scanner به شما امکان می دهد لیست های پیگیری پویا ایجاد کنید که می توانند بر اساس بازه های زمانی از 1 دقیقه تا 1 ماه جستجو شوند. دارای ده ها اسکنر داخلی است و شما حتی می توانید خودتان را طراحی کنید. داده‌های بی‌درنگ بازار و داده‌های تاریخی بیش از 20 سال بدون هزینه اضافی گنجانده شده است.

این پلتفرم مبتنی بر وب است و سفارشی‌سازی‌ها در فضای ابری ذخیره می‌شوند. بسته نمودار شامل توانایی بک تست استراتژی هایی است که ایجاد می کنید (برای مشتریان پیشرفته و نخبه).

اشتراک ها از 44 تا 131 دلار در ماه متغیر است، با تخفیف برای برنامه های پیش پرداخت سالانه.

حامی

با شاخص خود گیج شده اید؟

با حساب آزمایشی رایگان و کاملاً ویژه Capital.com به دنیای تجارت یکپارچه قدم بگذارید. پلتفرم برنده جایزه ما مملو از توضیحات و تجزیه و تحلیل شاخص هایی مانند US 500، German 40، Hong Kong 50 و بیشتر است. به بیش از 500000 مشتری در سراسر جهان با 0% کارمزد، اسپرد محدود و کارمزد کم شبانه بپیوندید. 87.41٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD های خود با این ارائه دهنده ضرر می کنند.