معاملات فارکس برای کسانی که برای اولین بار در مورد آن می شنوند مانند یک فرصت مالی هیجان انگیز به نظر می رسد. امکان داد و ستد مبالغ هنگفت پول اهرمی، تخیل را برمی انگیزد، اما بیشتر کسانی که چشم انداز این بازار را جذاب می دانند، به زودی متوجه می شوند که توسط هیاهو و هیاهوهای آنلاین احاطه شده اند.

واقعیت معاملات کاملاً با مواردی که بیشتر مردم می‌شنوند متفاوت است. دلیل آن این است که سودآوری مداوم دشوار است و بیشتر معامله‌گران در مراحل اولیه تجربه خود ضرر می‌کنند.

با این حال، آنچه سخت نیست، در واقع باز کردن یک حساب کارگزاری است. اگر یک مبتدی چندین حساب دمو فارکس مختلف را امتحان کرده باشد، انتخاب یک کارگزاری معنادارتر است.

الزامات معمولی برای شروع

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری با یک کارگزار فارکس ایجاد کنید. برای راه‌اندازی حساب خود باید اطلاعات شخصی زیادی ارائه دهید، از جمله موارد زیر:

  • نام
  • نشانی
  • پست الکترونیک
  • شماره تلفن
  • نوع ارز حساب
  • رمز عبور برای حساب تجاری شما
  • تاریخ تولد
  • کشور تابعیت
  • شماره تامین اجتماعی یا شناسه مالیاتی
  • وضعیت شغلی
  • همچنین باید به چند سوال مالی پاسخ دهید، مانند:
  • درآمد سالانه
  • دارایی خالص
  • تجربه تجارت
  • اهداف تجارت

انطباق با صنعت

ممکن است تعجب کنید که چرا کارگزاران فارکس می خواهند همه این اطلاعات را بدانند. پاسخ ساده این است که قانون را رعایت کنید. محیط پیرامون معاملات فارکس دارای درجه نسبتاً پایینی از مقررات است، اما در سال‌های اخیر، مقررات بیشتری برای ارائه درجه‌ای از حفاظت یا اطمینان به دارندگان حساب وضع شده است. علاوه بر این، کارگزاران فارکس باید این سوالات را بپرسند تا از خطر ضرر محافظت کنند. آن‌ها می‌خواهند مطمئن شوند که مشتریانی که از خود بیش از حد استفاده می‌کنند، همچنان می‌توانند هر گونه ضرر غیرمنتظره را جبران کنند.

بعید است که هیچ کارگزاری را بیابید که بخواهد حساب معاملاتی شما را بدون نیاز به پاسخ به این سؤالات باز کند. اگر موردی را پیدا کردید که سوالات زیادی نمی پرسد، باید مشکوک باشید. اگر تا به حال در مورد یک کارگزار خاص محتاط هستید، می توانید آن را از طریق انجمن ملی آینده جستجو کنید تا از وضعیت آنها مطلع شوید.

تجارت فارکس و ریسک

در طی مراحل نهایی افتتاح حساب خود، افشای ریسک را مشاهده خواهید کرد. لطفا این موارد را جدی بگیرید فارکس یک تجارت دشوار برای مبتدیان است. اگر مراقب نباشند تمایل دارد آنها را برای شام بخورد. به طور متوسط تعداد بازندگان بیشتر از برندگان است. کارگزار موظف است خطرات فارکس را به شما یادآوری کند.

هنگامی که تمام اطلاعات خود را برای پردازش تحویل دادید، کارگزار آن را تأیید می‌کند و معمولاً از شما می‌خواهد برخی از اسناد تأیید را مانند یک شناسه صادر شده توسط دولت، و شاید یک بیانیه شرکت برای تأیید نام و آدرس خود ارسال کنید. روند رفت و برگشت می تواند روند را یک یا دو روز کند کند، اما چیزی برای شما نگران کننده نیست.

هنگامی که اطلاعات شما تأیید شد، می توانید حساب خود را تأمین مالی کنید و تجارت را شروع کنید. یکی از توصیه‌های رایج برای معامله‌گران جدید این است که پولی را در حساب معاملاتی که نمی‌توانید از دست بدهید، وارد نکنید.

به نظر می رسد توصیه بدیهی است، اما برخی از مردم احساس می کنند بیشتر از خودشان می دانند و ریسک های غیرضروری را انجام می دهند. با مقدار منصفانه پول شروع کنید و با مقدار کم معامله کنید. هیچ چیز نمی تواند شما را برای احساساتی که در زمانی که پولتان واقعاً در معرض خطر است، آماده کند، بنابراین در ابتدا آهسته پیش بروید.

فارکس باید خسته کننده باشد

فارکس بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد، اما در واقعیت باید خسته کننده و بریده و خشک شود. اگر هنگام انجام معاملات احساس اضطراب زیادی می کنید، مراقب باشید. معمول است که یا بیش از حد از معاملات برنده خود منحرف شوید یا از معاملات بازنده خود تبدیل به یک معامله گر مخرب شوید.

یادگیری انجام معاملات با استفاده از تحقیق و منطق سیستماتیک بسیار بیشتر از تکیه بر احساسات برای هدایت تجارت شما به شما کمک می کند. فارکس باید تصمیم گیری ساده و روشمند با اقدامات پیشگیرانه در صورت شکست را احساس کند. در حالی که ممکن است برای شما خسته کننده به نظر برسد، اما اگر به آن بازار نزدیک شوید، مدت بیشتری زنده خواهید ماند.

خونسردی خود را حفظ کن

اگر احساس کردید که اشتباهات رایج فارکس را مرتکب می شوید و به طور کلی احساس ناامیدی می کنید، معامله را متوقف کنید و دوباره اصول اولیه را مرور کنید. تجارت فارکس یکی از آن صنایعی است که گاهی اوقات مجبور می شوید روش های خود را مجدداً ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که به اهداف خود می رسید. سعی کنید زیاد ناامید نشوید و رویکرد خود را علمی و غیر عاطفی نگه دارید.