امید آصفی یکی از موفق ترین ایرانیان در بازار فارکس است که از سال 1388 به عنوان مدیر عامل دلتا اف ایکس کارگزاری فعالیت می کند و در طول 18 سال فعالیت در این زمینه به یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین ها تبدیل شده است. مردمی که در بازار فارکس در سرتاسر جهان حضور دارند و در عین حال نام او به عنوان یکی از ایرانی ترین نام ها در ایران به یک نام آشنا تبدیل شده است.


کارنامه امید آصفی
امید آصفی فعالیت خود را در بازارهای ارز و مالی به عنوان تاجر حرفه ای از سال 1383 آغاز کرد. او سپس به یکی از برترین تحلیلگران بازار فارکس در جهان تبدیل شد. رشد او به حدی بود که در سال 2021 توانست جایزه یکی از 50 شخصیت برتر فارکس جهان را دریافت کند و نام خود را در فهرست بزرگان فارکس ایران ثبت کند. امید آصفی از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه مدیریت کارگزاری فارکس به عنوان سهامدار و مدیرعامل دلتا اف ایکس بروکر آغاز کرد و در این زمینه توانسته موفقیت های زیادی را برای دلتا اف ایکس به دست آورد.
جایزه 50 برتر بازار فارکس
مهمترین نکته در زندگی امید آصفی قرار گرفتن او در بین 50 نفر برتر بازار فارکس بود. این جایزه نه تنها دستاورد شخصی او بود، بلکه افتخار بزرگی برای جامعه تجاری ایران بود. از این رو، امید آصف در میان چندین رهبر فارکس ایران یک چهره شناخته شده و مورد اعتماد است.

برای ثبت نام در فارکس چه باید کرد؟ :: وبلاگ آموزش فارکس (blog.ir)