برای ثبت نام در فارکس چه باید کرد؟

آموزش گام به گام ثبت نام در فارکس می تواند برای معامله گران مبتدی که می خواهند وارد این بازار بزرگ شوند بسیار ضروری باشد. اولین قدم شما در این کار با یافتن یک کارگزار خوب شروع می شود که بتواند خدمات استانداردی را به خصوص به عنوان یک کاربر ایرانی به شما ارائه دهد. اگر برای اولین بار است که می خواهید در یک بروکر فارکس ثبت نام کنید، نکات مهمی برای کاربران ایرانی وجود دارد که باید در هنگام ثبت نام به آنها توجه کنید.

فارکس چیست؟

فارکس چیست؟ در واقع، فارکس بزرگترین بازار غیرمتمرکز است که در آن معامله گران بزرگ و کوچک در جهان به خرید و فروش جفت ارزهای مختلف در 24 ساعت شبانه روز و 5 روز هفته می پردازند. حجم بالای نقدینگی، اصول و ضوابط مناسب، نبود صف خرید و فروش، در دسترس بودن 24 ساعته، نمادهای معاملاتی متنوع و معاملات دوجانبه از جمله جاذبه های مهم بازار است که تعداد زیادی از معامله گران حقیقی و حقوقی را به خود جلب کرده است. و قادر است روزانه 6.5 تریلیون دلار حجم معاملات را ثبت کند.

اکنون قصد دارید برای اولین بار در یک کارگزار فارکس ثبت نام کنید. نکات مهمی وجود دارد که باید قبل از ثبت نام در فارکس بدانید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

بهترین کارگزاران فارکس برای ایرانیان

بهترین معامله گر فارکس برای ایرانیان

معرفی یکی از بزرگان فارکس ایران بعنوان تاثیرگذارترین چهره بازارهای مالی :: وبلاگ آموزش فارکس (blog.ir)

ورود به فارکس با انتخاب یک کارگزار شروع می شود. همانطور که در ابتدای متن گفتیم می خواهیم نرخ ارز رایگان را مرحله به مرحله در اختیار مردم عزیز قرار دهیم تا با آگاهی کافی وارد این بازار جذاب شوند.
فارکس در واقع نام این بازار جذاب است، راهی که می توانید در این بازار معامله کنید ثبت نام در یک کارگزار است. معامله گران قانونی پل ارتباطی بین شما و بازار هستند و معامله شما را فورا به بازار منتقل می کنند. شاید همین چند جمله کافی باشد تا بفهمید انتخاب یک کارگزاری چقدر اهمیت دارد. در این میان نکته مهم برای کاربران ایرانی این است که چگونه بدون جریمه و مشکلات موجود این کار را ایمن انجام دهند.

به عنوان یک معامله گر ایرانی، باید در کارگزاری ثبت نام کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

مقررات کارگزار

پشتیبانی از زبان فارسی

پشتیبانی خوب و طولانی مدت

امکان واریز و برداشت ریال

دلتا FX مطمئنا شما را راضی خواهد کرد. زیرا در سال 2022 این معامله گر جایزه بهترین معامله گر را برای حمایت از آن خود کرده است. دلتا اف ایکس با پشتیبانی حرفه ای 24/7 آماده رفع تمامی مشکلات معامله گران ایرانی می باشد. برای اینکه بتوانید مراحل ثبت نام در بروکر فارکس دلتا اف ایکس را یاد بگیرید، توصیه می کنیم مقاله ایجاد حساب معاملاتی در تریدر دلتا اف ایکس را مطالعه کنید.

انواع حساب های معاملاتی

در بروکر دلتا اف ایکس، حساب های معاملاتی مختلفی برای معامله گران مختلف وجود دارد

پس از ثبت نام در کارگزار فارکس، می توانید به داشبورد دسترسی داشته باشید. چه با یک حساب دمو یا یک حساب واقعی کار کنید، قبل از ورود به بازار، ابتدا باید یک حساب معاملاتی متناسب با سبک معاملاتی خود انتخاب کنید.

حساب تجاری استاندارد

یک حساب معاملاتی معمولی برای معامله گران جدیدی است که می خواهند به سیگنال های معاملاتی بیشتری دست یابند. توزیع حساب ها منصفانه و شناور است.

حساب معاملاتی نانو

اگر سرمایه کمی دارید یا می خواهید در ابتدا وارد بازار شوید، به شما توصیه می کنیم یک حساب نانو ایجاد کنید. می توانید این حساب را با 1 دلار شارژ کنید.

حساب تجاری ECN

معمولاً اکثر حرفه ای ها از جمله اسکالپرها به دلیل سرعت بالا و اسپرد کم سعی می کنند از حساب های ECN استفاده کنند که شما را مستقیماً به معامله گران دیگر متصل می کند.

حساب تجاری ESPRED خود را تنظیم کنید

یک حساب معاملاتی اسپرد ثابت توسط معامله‌گران نوسانی و معامله‌گران با ارزش بلند که می‌خواهند یک اسپرد ثابت را در معاملات خود به مدت نیم روز یا بیشتر تجربه کنند، ترجیح داده می‌شود.

پس از انتخاب حساب معاملاتی خود، سیستم نام کاربری، رمز عبور و آدرس سرور را در اختیار شما قرار می دهد که برای اتصال به بازار باید آن را در متاتریدر یا سی تی تریدر خود وارد کنید. اگر می خواهید در حال حاضر از یک

حساب آزمایشی استفاده کنید و به اطلاعات بیشتری در مورد افتتاح حساب معاملاتی نیاز دارید، می توانید یک حساب آزمایشی با دلتا FX Broker به عنوان راهنمای جامع افتتاح حساب دمو باز کنید.

برای ثبت نام در فارکس چه مدارکی لازم است؟

شما می توانید با بروکر دلتا FX بسیار سریع و آسان ثبت نام کنید.

بسته به کارگزاری که با آن ثبت نام می کنید، مدارک متفاوت است. اما به طور کلی در ابتدای ثبت نام نیازی به ارائه مدارک نیست. برای دسترسی به فضای حریم خصوصی خود در کارگزار، فقط باید یک ایمیل و شماره تلفن معتبر به همراه اطلاعات شخصی وارد کنید تا بتوان با شما تماس گرفت. انجام دادن. معمولاً هنگام کار با یک حساب نمونه در یک کارگزار، نیازی به آپلود سند تأیید ندارید. اما هر بار که با حساب ریل شروع به کار می کنید برای واریز و برداشت پول باید مدارک هویتی خود مانند کارت ملی یا پاسپورت را برای تایید هویت خود در سایت آپلود کنید. برای تأیید حساب خود با یک کارگزار DeltaFX، نحوه تأیید حساب خود را با یک کارگزار DeltaFX و در صورت لزوم بخوانید.

نتیجه

در این آموزش رایگان گام به گام ثبت نام در فارکس سعی داریم نکات مهمی را که قبل و حین ثبت نام در فارکس باید بدانند را برای کاربران ایرانی توضیح دهیم. همانطور که گفتم، زمانی که تصمیم به ورود به بازار فارکس گرفتید، باید بتوانید یک کارگزار قابل اعتماد برای ارائه خدمات مناسب از جمله انواع حساب های معاملاتی، سپرده های ریالی و خدمات برداشت و همچنین پشتیبانی مناسب پیدا کنید. شاید به همین دلیل است که توصیه می کنیم دلتا FX را به عنوان یک کارگزار معتبر جهانی که بهترین خدمات را به مشتریان خود از جمله ایرانیان ارائه می دهد، استفاده کنید. پس از ثبت نام، با ورود به مرحله واریز و برداشت، می توانید از حساب ریل خود استفاده کنید. طبق ضوابط هر دلالی به مدارکی مانند پاسپورت یا کارت ملی و ... نیاز دارد. از شما احراز هویت می خواهد. ثبت نام در فارکس معمولا مشکلی ایجاد نمی کند و مهمترین نکته برای کاربران ایرانی این است که با توجه به شرایط بین المللی موجود، می توانند بدون نگرانی فارکس معامله کنند. بنابراین دلتا اف ایکس تضمین می کند که با بالاترین کیفیت خدمات در کنار همکاران خود باشد.