در این مقاله در مورد نحوه انتخاب بروکر فارکس صحبت خواهیم کرد. همانطور که می دانید در ایران، ما انتخاب های زیادی نداریم، پس باید عاقلانه انتخاب کنیم. معامله در بازار فارکس برای ایرانیان بدون استفاده از خدمات بروکر یا کارگزار عملا غیرممکن است و همه معامله گران باید بر اساس نیاز خود کارگزاری را انتخاب کنند. برترین کارگزاران فارکس ( به فارسی: بهترین بروکر فارکس ) کارگزاران در واقع واسطه بین معامله گران در سراسر جهان هستند و با ایجاد بستر خرید و فروش، معامله را امکان پذیر می کنند. در مدرسه آموزش فارکس، در این مقاله به تفاوت های عملکرد بروکرها پرداختیم، اکنون وقت آن است که به مزایا و معایب هر بروکر بپردازیم. اما توجه داشته باشید که به دلیل مشکلات و قوانین، تعداد کارگزاران فعال در ایران (نسبت به سایر کشورها) محدود است. در ادامه رتبه بندی کارگزاران فعال فارکس در ایران و نقاط قوت و ضعف هر کدام بیان شده است تا شما به عنوان یک معامله گر بتوانید با توجه به مدل معاملاتی و استراتژی خود بهترین کارگزار فارکس را انتخاب کنید. برای پارامترهای مهم در بررسی بهترین بروکر فارکس برای ایرانی اینجا کلیک کنید. همچنین اگر می خواهید بهترین بروکر پوست سر را بشناسید این قسمت از مقاله را بخوانید.


برترین کارگزاران در فارکس چیست؟

با این آپدیت جدید که در این متن برای سه ماهه اول 2022 دادیم، حالا می توانید تصور کنید بهترین بروکر فارکس را برای ایرانیان انتخاب کنید! ما مطمئن ترین و مطمئن ترین کارگزاران را با بهترین پشتیبانی و خدمات در اختیار ایرانیان قرار داده ایم تا بتوانید با خیال راحت معامله کنید و کسب درآمد کنید! لازم به ذکر است در اینجا کلیه اطلاعات مربوط به مقایسه کارگزاران از اسپردها، پورسانت ها، پاداش ها، پیشنهادات و حداکثر اهرم و ... ذکر می شود. بقیه موارد را گفتیم و در صفحه مخصوص هر بروکر جزئیات هر کدام را توضیح دادیم. به طور خلاصه می توانید خیالتان راحت باشد و پول خود را به دست شرکت های مطمئن و حرفه ای در فارکس بسپارید!

اگر به صحبت های معامله گران در مجامع فعال بین المللی نگاه کنید، می بینید که حتی بهترین دلال های دنیا نیز ناراضی هستند. هیچ کارگزاری کامل نیست و نمی تواند تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد. ما در مورد اعتبار دلالان صحبت می کنیم نه کمال آنها. هر چه کارگزار معتبرتر و منظم تر باشد، احتمال تخلف کمتر می شود و در صورت بروز اختلاف، تاجر می تواند با ارائه مدرک از حقوق خود دفاع کند.

برترین بروکر

متاسفانه سال گذشته شاهد قطع همکاری دلالان بزرگ در بازار ایران بودیم. کارگزار Hotfarx، ForexTime سال گذشته با بازار ایران خداحافظی کرد. دلال معروف اکسون نیز چند سال پیش ایران را ترک کرد. با این حال، کارگزاران معتبر مناسب برای بازار فارکس وجود دارد. کارشناسان ایران بروکر بیش از 30 کارگزار فعال در ایران را شناسایی و ارزیابی کردند تا بهترین کارگزار را برای ایرانیان انتخاب کنند. ابتدا خلاصه ای از این بررسی در جدول زیر نشان داده شده است و سپس طبقه بندی و ارزیابی کارگزار مورد بحث قرار می گیرد

  بیشتر بدانید: ایا بازار فارکس سود اور است؟ 

چگونه یک دلال خوب برای ایرانیان پیدا کنیم؟

بدون پرداختن به جزئیات، بهترین بروکرهای فارکس را که از هر نظر در امتحانات خود مردود شده اند و همچنین پشتیبانی فارسی خوبی برای ایرانیان دارند، فهرست کرده ام. شخصاً فکر نمی‌کنم که آنها متفاوت باشند، آنچه مهم است مهارت‌های معاملاتی شماست، بنابراین هر کدام را که انتخاب کنید، فکر نمی‌کنم تفاوت زیادی داشته باشد. اما به ترتیب محبوبیت و رتبه کاربران، بروکرهای معتبر فارکس در ایران را در زیر لیست کرده ام.

برترین بروکر ها​​​​​​

پس از سال ها تجربه و فراز و نشیب های متعدد، شکست ها و موفقیت های فراوان در معاملات فارکس، امروز با اطمینان کامل در خدمت شما هستیم تا بهترین بروکر فارکس را که حاصل سال ها تلاش و سبک اندیشی در عرصه تجارت است، معرفی و نقد کنیم. فارکس. و بررسی کامل را به شما عزیزان خواهیم رساند.

کدام کارگزار را انتخاب کنیم؟ از ابتدا دو نکته را به شما پیشنهاد می کنم، اول اینکه در چند کارگزار حساب داشته باشید و تمام پول خود را در یک بروکر واریز نکنید. دوم «اعتبار – اعتبار – اعتبار»! به اعتبار یک دلال توجه کنید. یک کارگزار ممکن است پاداش بزرگی را به شما پیشنهاد دهد، سپس اعلام کند که کمیسیون کمی دریافت خواهیم کرد. اما این تنها مشکل ما نیست! باید بروکری وارد کنیم که شهرت بالایی داشته باشد.

انتخاب کارگزار مناسب همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که می خواهند در فارکس سرمایه گذاری کنند. برای یک کارگزار مناسب چه عناصری را در نظر بگیریم؟ در برخی صفحات اعلام می کنند که بروکر زیاد مهم نیست! درسته؟ کدام کارگزار بهترین و مناسب ترین کارگزار برای من است؟ در این مقاله سعی شده بهترین بروکرهای فارکس به طور کامل معرفی شود.

کارگزارانی که با ایرانیان کار می کنند

با خروج هات فارکس از ایران در رتبه بندی کارگزاران فارکس، می توان آمارکت ها را جزو 3 کارگزار برتر دانست. بازار فارکس علیرغم مزایای عظیمی که برای معامله گران فراهم می کند، همیشه دارای ریسک است. کارگزار Amarkets نیاز معامله گران به اطمینان خاطر را درک می کند و حساب های کاربران را تا سقف 20000 یورو بیمه می کند. این آرامش خاطر به معامله گران کمک می کند تا استراتژی های معاملاتی خود را با تمرکز و اطمینان دنبال کنند و از هر معامله بیشترین سود را ببرند.

ممکن است بازارهای اکنون قوی‌ترین تیم پشتیبانی فارسی را در میان کارگزارانی که به ایران خدمات می‌دهند، داشته باشد. همچنین این امکان را به شما می دهد تا در طیف گسترده ای از نمادهای معاملاتی معامله کنید. بازارت می تواند یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان در حال حاضر باشد. مزایا و معایب Amarkets Broker در جدول زیر آمده است:

بروکرهای لیست شده، علاوه بر امکاناتی که به صورت جدولی توضیح دادیم، ویژگی های مهم دیگری نیز دارند که در هر یک از لینک های آموزشی که در زیر هر یک از بروکرها قرار داده شده است، به آنها اشاره کردیم. ویژگی هایی مانند میزان پورسانت معاملات، اسپرد، میزان حاشیه تماس و. برای معامله گران بسیار مهم است و هر یک از این مقادیر برای نوع حساب های هر بروکر متفاوت است.

بنابراین اگر می خواهید معامله ای را شروع کنید ابتدا هر یک از مقالات آموزش ثبت کارگزاری را بخوانید و مشخصات دقیق هر بروکر را مطالعه کنید و سپس کارگزار مناسب فارکس را برای سرمایه گذاری و معامله انتخاب کنید.

تنظیم کننده بروکر فارکس

هنگام انتخاب بروکر فارکس برای معامله، باید مطمئن شویم که کارگزار دارای اعتبار کشوری است که در آن واقع شده است. وگرنه موارد زیادی را دیده ایم که بدون رگولاتوری در کارگزاری ثبت نام کرده اند و پس از معامله و کسب درآمد نتوانسته اند پول خود را برداشت کنند. و تمام سرمایه آنها از بین می رود.

شما باید کارگزاری را انتخاب کنید که تحت نظارت یک سازمان معتبر باشد. کارگزاران معمولا 50 درصد سرمایه خود را برای دریافت اعتبار از این سازمان به این سازمان معرفی می کنند و مشتریان به راحتی می توانند در این سازمان سرمایه گذاری کنند و مشکلی برای برداشت پول خود ندارند. تنظیم کننده بروکر فارکس اعتبار و امنیت کارگزار فارکس را نشان می دهد.

بیشتر بدانید: مدارک مورد نیاز برای ثبتنام در فارکس

کشورهای ارائه دهنده نظارتی

در این مقاله، تعدادی از آژانس های نظارتی که در کشورهای مهم تنظیم کننده صادر می کنند، توضیح می دهیم:

انگلستان: FCA یعنی هر بروکری که قصد فعالیت در انگلستان را دارد باید از این سازمان گواهی بگیرد و در هنگام ثبت نام در کارگزاری فارکس باید مراقب داشتن گواهینامه باشید.

سوئیس: SFS

  ایالات متحده آمریکا: NFA

استرالیا: ASIC

آلمان: BaFIN

کانادا: IROC

کارگزار فارکس که ایرانیان را پشتیبانی می کند

زمانی که می خواهید در بروکر فارکس ثبت نام کنید، ابتدا باید بررسی کنید که آیا این بروکر به ایرانی ها خدمات ارائه می دهد یا خیر؟

در برخی از دلال ها امکان ثبت نام برای ایرانیان وجود دارد اما برای ایرانیان خدماتی ارائه نمی دهند و در صورت واریز وجه امکان معامله و برداشت پول وجود ندارد. متأسفانه برخی از این کارگزاران قبل از ثبت نام در سایت خود به عدم ارائه خدمات برای ایرانیان اشاره نکرده اند. در این صورت ممکن است حساب شما مسدود شود و حتی نتوانید پولی را که واریز کرده اید برداشت کنید. پس در هنگام انتخاب و ثبت نام در بروکر فارکس باید از بروکرهایی استفاده کرد که به ایرانیان خدمت می کنند.