اگر نمیدانید باز فارکس چیست و چطوری میشه توی این بازار فعالیت کرد باید خدمتتون عرض کنم که بازار فارکس بزرگترین بازار انلاین توی دنیا هست و این به این دلیل هست که حجم معاملات روزانه این بازار به میلیارد دلار میرسه و هیچ بازاری حتی بورس نیویورک هم به گرد پای این بازار نمی رسه.

یکی دیگه از ویژگی های خوب این بازار 24 ساعته بودن ای بازار هست و اینکه شما برای فعالیت داخل این بازار فقط به لپ تابپ و اینترنت نیاز دارید! البته علم و دانشی که باید در مرود این بازار کسب کنید!

این اطلاعات بیشتر میتونید پست های دیگه من رو راجب این بازار  مطالعه کنید یا میتونید توی گوگل هم سرچ کنید!

این پروسه شامل چی میشه ؟ شامل اینکه بدونید اصلا این ارکت چجوری کار میکنه چجوری بالا پایین میره چجوری اکانت معاملاتی باز کنیم چگونه از نرم افزار متاتریدر استفاده کنیم و از همه مهم تر چه استراتژی رو در پیش بگیریم تا بتونیم توی این مارکت فعالیت کنیم
بیشتر بدانید:چگونه در فارکس معامله انجام دهیم؟
همونجور که دقت میکنید میبینید شما باید یه تایمی رو بزارید و آموزش ببینید اونم آموزش دقیق و درست که خب دیدن آموزش پایه ای و درست زمان بر هست.
شما باید 1 ماهی به مطالعه در مورد این بازار بپردازید تا تازه با این بازار آشنا بشید بعد از اون هم باید باز هم تحقیق کنید و در مورد اینکه چجوری باید توی این مارکت فعالیت کنید و از چه ابزاری باید استفاده کنید تحقیق کنید و بهشون مسلط بشید

خب اگر بخوام یه توضیح کوتاه بهتون بدم باید اینو بگم که ما توی این بازار دو نوع تحلیل داریم
1- تحلیل فاندامنتال
2-تحلیل تکنیکال

تحلیل فاندامنتال در واقع برای این و به این صورت استفاده میشه که با مطالعه بعضی مسایل اقتصادی و سیاسی و اخبار شما میاید و رفتاری که قیمت قرار هست در آینده به اون واکنش بده رو بررسی و طبق اون اقدام به معامله میکنید برای مثال شما میاید و میبینید خبری که در مورد میزان بیکاری مشاغل آمریکا هست نتیجه اش قراره چی بشه و طبق اون میاید و اقدام به خرید و فروش میکنید

تحلیل تکنیکال که اغلب تریدرها من جمله خود من از این روش استفاده میکنیم به این صورت هست که عقیده داریم همه ی تاثیرات اخبار و نتایج فقط در قیمت نهفته شده هست و میایم با طالعه گذشته قیمت و با استفاده از یکسری ابزار ها چارت رو آنالیز و آینده بازار رو پیش بینی و طبق همون اقدا به معامله میکنیم که پیشنهاد من هم به شما همین نوع تحلیل هست
بیشتر بدانید:برای ثبت نام در فارکس چه باید کرد؟

خب قبل از اینکه شما اصلا بتونید تحلیل انجام بدید باید به چارت دسترسی داشته باشید و برای دسترسی به چارت هم باید توی یک بروکر (کارگزار) اکانت باز کنید و نرم افزار معاملاتی رو از سایت خود بروکر که مخصوص به خود شرکت هست دانلود کنید و برای این کار میتونید توی گوگل سرچ کنید باز کردن حساب دمو فارکس که کلی بروکر براتون لیست میشه البته این نکته رو هم ذکر کنم که نمیشه به خیلی از بروکر ها اعتماد کرد!!!! و باید خیلی در این مورد تحقیق کنید!
بعد از پیدا کردن بروکر اکانت خودتون رو ایجاد و نرم افزار متاتریدر 4 رو نصب کنید و بعد از اون میتونید برید دنبال یادگیری فارکس!
برای یادگیری هم بنده یوتیوب رو پیشنهاد میدم البته برای شروع!!!

اگر دوست دارید بیشتر در مورد فارکس بدونید اینکه چجوری میشه داخلش فعالیت کرد اینکه چجوری میشه یک بروکر معتبر پیدا کرد اینکه از چه استراتژی باید استفاده کنید تا بتونید به سود برسید من بهتون پیشنهاد میدم عضو کانال ما بشید تا از تجربیات من و آموزش های من که با زبانی ساده توضیح داده میشه استفاده کنید تمامی آموزش ها هم رایگان است
لینک کانال: IranForexTraders
همینجا هم من رو فالو کنید تا از مطالب جید بنده آگاه بشید و بتونید اطلاعات جدیدتری در مورد این بازار پر سود کسب کنید.